تقویت مکالمه انگلیسی – بهترین روش صحبت کردن انگلیسی

تقویت مکالمه انگلیسی
ارسال شده توسط: حسین درویشی Comments: 0

تقویت مکالمه انگلیسی – بهترین روش صحبت کردن انگلیسی

صحبت کردن به زبان انگلیسی یکی از مهم ترین مشکلاتی است که هر زبان آموزی با آن در طول دوره آموزش خود مواجه می شود. تقویت مکالمه انگلیسی موردی است که تقریبا همه زبان آموزان در پی آن هستند. در این مطلب، به راهکارهایی می پردازیم که شما می توانید با استفاده از آنها گفت و گو به زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

اول از همه، پیش نیازها (برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی)!

تقویت مکالمه زبان انگلیسی

قبل از اینکه مستقیما به سراغ تقویت مهارت مکالمه به زبان انگلیسی برویم، باید چندین پیش نیاز را داشته باشیم و روی آنها کار کنیم. در چند پاراگراف بعدی، به این پیش نیازها اشاره خواهیم کرد.

گرامر را بلد باش!

همانطور که می دانید، گرامر دستور زبان انگلیسی است. بدون آن نمی توان حتی یک جمله ساده نوشت. در نتیجه، اگر سطح گرامری شما در حد قابل قبولی نباشد، نمی توانید هیچگونه ارتباطی با بقیه برقرار کنید؛ چه نوشتاری، چه شنیداری، چه خوانداری و چه گفتاری.

راه ها و روش های مختلفی برای آموزش گرامر زبان انگلیسی وجود دارند که شما می توانید طبق نیاز و سطح خود از آنها بهره مند شده و سطح خود را در این زمینه بالاتر ببرید.

دایره لغات فراموش نشود!

تقویت دایره لغات یکی دیگر از پیش نیازهای تقویت مکالمه انگلیسی است. تقریبا می توان گفت که یکی از بهترین راه های تقویت مکالمه انگلیسی، توجه به همین مورد است. یعنی آن که شما باید به اندازه کافی کلمه بلد باشید تا بتوانید نسبت به موقعیت های مختلف از آنها استفاده کنید.

بدون توجه به افزایش دایره لغات و واژگان، هیچ گونه پیشرفتی در زمینه صحبت کردن به زبان انگلیسی به دست نخواهید آورد. پس چه بهتر که از همین امروز و از همین لحظه شروع به یادگیری و افزایش سطح واژگانی خودتان بکنید.

در کنار لغات، اصطلاح هم یاد بگیرید!

فقط یادگیری لغت کافی نیست. باید به اصطلاحات و عبارت های روزمره هم توجه بکنید. سعی کنید هر روز حداقل تقریبا دو الی چهار اصطلاح روزمره را با استفاده از منابع مختلف و معتبر یاد بگیرید تا در نتیجه بتوانید در کارهای روزمره که به زبان انگلیسی انجام می دهید از آنها استفاده کنید.

در نتیجه، می توان گفت که یکی از بهترین راه های تقویت صحبت کردن به زبان انگلیسی یادگیری اصطلاح در کنار لغات پرکاربرد و روزمره است.

می رسیم به اصل مطلب برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی!

روش و متد مکالمه زبان انگلیسی

اصل مطلب، تقویت مکالمه زبان انگلیسی است. در پاراگراف های بعدی، به مهم ترین و موثرترین روش هایی پرداخته ایم که شما می توانید با استفاده از آنها در سریع ترین زمان به اهداف خود در این زمینه برسید.

مکالمه زبان انگلیسی: اولین مرحله چیست؟!

«به انگلیسی فکر کنید»! سعی کنید تا به زبان انگلیسی فکر بکنید. معمولا همه کسانی که به زبانی غیر از انگلیسی صحبت می کنند، قبل از تبدیل فکر به جملاتِ انگلیسی، به زبان مادری خودشان فکر می کنند؛ یعنی ابتدا به زبان مادری خود فکر می کنند، سپس دقیقا همان افکار را به زبان انگلیسی تبدیل می کنند. در این شرایط، قطعا اشتباهات تلفظی، گرامری، لغتی و… زیادی وجود خواهد داشت. چون فکر و زبان یکی و همدل نیستند.

برای حل کردن چنین مشکلی، شما باید راه حل «انگلیسی فکر کردن» را در پیش بگیرید. سعی کنید در همه حال به زبان انگلیسی فکر کنید، و سپس آن افکار خود را باز هم به انگلیسی بیان کنید.

صدای خودتان را ضبط کنید!

صدای خودتان را هنگام به انگلیسی مکالمه یا صحبت کردن ضبط کنید. با انجام این کار، شما به راحتی می توانید ایرادات و اشکالات خود را به راحتی و خیلی سریع پیدا کرده و سعی کنید تا آنها را بررسی کنید. حتما دقت داشته باشید که تنها روی گرامر حساسیت نشان ندهید و روی استفاده و گستره دایره لغات خودتان نیز حساس باشید. ببینید چگونه و به چه میزان از اصطلاحات پرکاربرد استفاده می کنید.

پادکست گوش بدهید!

پادکست های زبان انگلیسی از مهم ترین و معروف ترین راه ها برای تقویت مکالمه زبان هستند. برای انجام این کار، می توانید نیم تا یک ساعت را در هر روزتان برای گوش دادن به پادکست قرار دهید. با استفاده از این کار، علاوه بر تقویت مهارت شنیداری، سایر مهارت ها همچون خوانداری، گفتاری و غیره را تقویت کنید.

به شدن توصیه می کنیم تا حتما از پادکست برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید. لینگوجو برای شما پادکست های زبان انگلیسی را به صورت رایگان تهیه و تولید کرده است. فقط کافیه کیلیک کنی!

برای موقعیت های مختلف، خود را آماده کنید!

سعی کنید سراغ موقعیت های مختلف بروید، نه اینکه تنها روی مکالمات و صحبت های روزمره تمرکز کنید. بحث های روزمره با اینکه بسیار مفید هستند، اما شما تنها با موقعیت های روزمره دست و پنجه نرم نخواهید کرد. سعی کنید تا بروید سراغ موقعیت های دیگری همچون مصاحبه ها و غیره تا هم دایره لغات و اصطلاحات خود را گسترش بدهید و همچنین گرامرهای متناسب با آنها را یاد بگیرید.

کل زبان در یک اپلیکیشن!

اپلیکیشن آموزش زبان لینگوجو

اپلیکیشن لینگوجو با هدف آموزش زبان انگلیسی با استفاده از ساده ترین و بهترین روش ممکن با بالاترین بازدهی و با استفاده از جلوه‌ های گرافیکی جذاب ساخته شده است. تمرکز اصلی اپلیکیشن لینگوجو بر مطالب آموزشی با کیفیت و آموزش مهارت های اصلی زبان انگلیسی با استفاده از بروزترین روش های یاددهی می باشد.

با اپلیکیشن لینگوجو می توانید مکالمه زبان انگلیسی خود را تقویت کرده و براحتی انگلیسی صحبت کنید. در تهیه محتوای آموزشی این اپلیکیشن، روش‌های مرسوم و رایج در سایر بسترها همانند وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌ های داخلی و خارجی و نیز منابع ارزشمند بین المللی و استانداردهای رایج روز دنیا مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و در نهایت بهترین شیوه ممکن برای آموزش و ارائه محتوا، متناسب با نیاز مخاطبان انتخاب شده است.

ویژگی های اپلیکیشن لینگوجو برای تقویت مکالمه زبان

  • آزمون تعیین سطح آنلاین کاملا رایگان
  • آموزش به زبان ساده، روان و جذاب
  • آموزش تمامی سطوح زبان انگلیسی
  • آموزش بیش از 2 هزار لغت عمومی
  • آموزش بیش از 4 هزار لغت تخصصی
  • آموزش تمامی مهارت های اصلی و فرعی زبان
  • آموزش به صورت صوتی، متنی، و ویدئویی
  • آموزش همه ابعاد آزمون های تخصصی IELTS و TOEFL و…

محتوای اپلیکیشن لینگوجو چیست؟!

  1. گرامر (Grammar): آموزش تصویری گرامر زبان انگلیسی به صورت جذاب، ساده، روان و کاملاً به روز
  2. واژگان (Vocabulary): آموزش واژگان پربسامد جهت افزایش دایره لغات به همراه مثال، ترجمه و تلفظ صحیح کلمات
  3. مکالمه (Conversation): تقویت مهارت مکالمه به همراه صوت، متن و ترجمه
  4. مهارت شنیدن (Listening): تقویت مهارت شنیداری با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی و در نتیجه آموزش نحوه نوشتن صحیح کلمات و جملات
  5. مهارت صحبت کردن (Speaking): تقویت مهارت گفتاری به روش جذاب با استفاده از قابلیت به روز هوش مصنوعی و آموزش تلفظ صحیح جملات و عبارات پرکاربرد
  6. مهارت خواندن (Reading): تقویت مهارت خواندن و درک مطلب متون انگلیسی به صورت تصویری و صوتی
  7. اشتباهات رایج (Common Mistake): آموزش اشتباهات رایج انگلیسی به صورت جذاب
  8. اصطلاحات رایج (Idioms): آموزش تصویری اصطلاحات رایج و کاربردی در جهت تقویت مکالمه
  9. فعل های عبارتی (Phrasal Verbs): آموزش تصویری فعل‌ های عبارتی پرکاربرد در جهت تقویت مکالمه و مهارت نوشتن متون انگلیسی
  10. تمرین (Exercise): تمرینات کاربردی و جذاب و ارائه پاسخ صحیح سوالات جهت رفع اشکال و تثبیت یادگیری

اپلیکیشن لینگوجو مناسب چه کسانی است؟

اپلیکیشن لینگوجو برای تمامی گروه‌های سنی در هر سطحی از دانش زبان شامل کودکان، نوجوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان، بزرگسالان و سایر مخاطبان مناسب است. بنابراین به زبان آموزان گرامی توصیه می‌ شود که روزانه به طور مستمر تقریباً نیم تا یک ساعت از وقت خود را صرف یادگیری کامل حداقل یک درس از مطالب آموزشی نمایند تا بتوانند طی صد روز تحولی در دانش زبان خود ایجاد نموده و به معجزه لینگوجو ایمان بیاورند.

دانلود اپلیکیشن

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *