بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در سریعترین زمان

ارسال شده توسط: حسین درویشی Comments: 0

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در سریعترین زمان

امروزه یادگیری زبان انگلیسی از مهم ترین دغدغه ها برای دانش آموزان، دانشجویان و کودکان محسوب می شود. در این راستا همۀ آنها قصد دارند تا در سریعترین زمان ممکن زبان انگلیسی را یاد بگیرند. بنابراین این سوال ذهن زبان آموز را درگیر می کند: ” چگونه زبان انگلیسی یاد بگیریم ؟ ” ” بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست ؟ ” در ادامه به پاسخ این دو سوال پرداخته ایم که می توانید زبان انگلیسی را از صفر تا صد یادبگیرید.

مراحل یادگیری زبان انگلیسی

بیایید ابتدا در مورد مراحل یادگیری انگلیسی صحبت کنیم.

تعیین سطح زبان انگلیسی

تعیین سطح آنلاین لینگوجو

برای شروع یادگیری باید سطح خود را از طریق تعیین سطح بدانید. که پیشنهاد ما برای تعیین سطح، سیستم تعیین سطح آنلاین لینگوجو می باشد. در کنار آن نیز می توانید از سیستم تعیین سطح تخصصی لینگوجو استفاده کنید.

ابتدا باید برای انتخاب بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی تعیین سطح شوید و برای اینکه بتوانید در زمان صرفه جویی کنید می توانید از سیستم تعیین سطح لینگوجو استفاده کنید.

بعد از اینکه سطح خود را تعیین کردید نوبت آن است تا روش آموزش خود را انتخاب کنید. روش های مختلفی برای اینکار وجود دارد که در ادامه به توضیح هرکدام اشاره کردیم.

روش های یادگیری زبان انگلیسی

بسیاری از مدرسین برای آموزش زبان انگلیسی از قوانین و روش های مختلفی استفاده می کنند که برخی از این روش ها متدهای بین المللی است و برخی دیگر نیز روش خاص خود مدرسین می باشند.

حضوری و غیرحضوری

آموزش زبان انگلیسی به دو صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است که هرکدام از این روش ها مزایا و معایب مختص به خود را دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

مزایا و معایب آموزش حضوری

مزایا

مهمترین مزیت آموزش حضوری ارتباط فیزیکی و نزدیک استاد با زبان آموز است. به این صورت که در چنین موقعیتی یادگیری مهارت ها بخصوص مهارت Speaking و تعامل به زبان انگلیسی بسیار سریعتر و بهتر انجام می پذیرد. همچنین مکالماتی که سر کلاس با سایر زبان آموزان شکل می گیرد باعث می شود تا شما به نقاط قوت و ضعفتان در زمینه مهارت های اصلی پی ببرید. اما با این وجود آموزش حضوری معایبی هم دارد که می توان به این موارد اشاره کرد.

معایب

در آموزش حضوری اگر سوالی برای شما پیش بیاید ممکن است وقت کافی برای پرسیدن آن یا حتی رسیدن به جواب آنرا نداشته باشید. عیب دیگر آموزش حضوری این است که شما براحتی می توانید کلاس را از دست بدهید.

هزینه های بالای حمل و نقل و ثبت نام در کلاس های حضوری، و اتلاف وقت هم از دیگر دلایل سختی و معایب کلاس های حضوری محسوب می شود.

با این اوصاف آیا روش حضوری می توانند بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی محسوب شوند؟ یا نه؟

مزایا و معایب آموزش غیر حضوری

امروزه با در دست بودن منابع متعدد و گسترده در یادگیری زبان انگلیسی یکی از بهترین راه ها آموزش بصورت غیرحضوری می باشد.

مزایا

شما برای یادگیری نیاز به صرف هزینه و وقت بیشتر ندارید و با کمترین هزینه می توانید در هر زمان و مکان به مطالعه و یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.

در اکثر مواقع و در بیشتر بسترهای آموزش زبان انگلیسی به صورت غیرحضوری، شما حتی با از دست دادن یک کلاس هم چیزی را از دست نمی دهید. زیرا که محتوای آن کلاس ها از قبل ضبط شده است.

اگر شما شاغل هستید شما می توانید زبان انگلیسی را در هر ساعت از شبانه روز یاد بگیرید. چون با آموزش مجازی شما کلاسی را از دست نمی دهید ولی حتی اگر هم کلاسی را از دست دادید می توانید به صورت آفلاین آموزش را دنبال کنید. بروز بودن محتوا و استفاده از متد های جدید و نوین آموزشی باعث جذاب تر شدن محیط آموزش و یادگیری می شود و زبان آموزان را به سمت و سوی ادامه یادگیری زبان انگلیسی سوق می دهد.

معایب

از مشکلات و معایب آموزش غیر حضوری می توان به قطعی مکرر کلاس های آنلاین اشاره نمود. متعدد بودن منابع در یادگیری زبان انگلیسی باعث سردرگمی اکثر زبان آموزان می شود. مجموعه لینگوجو با بسترسازی مناسب با استفاده از منابع معتبر و در اختیار داشتن اساتید مجرب و کارآزموده، این مشکل را به کلی برطرف کرده است.

به نظر شما روش غیرحضوری چطور؟ آیا می تواند بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی محسوب شود؟ یا نه؟

روش خصوصی

این روش یکی از پر هزینه ترین روش ها می باشد و با روش خصوصی هم نمی توان به آموزش ها در هر زمانی دسترسی داشت.

آموزش خصوصی توسط یک مدرس در خانه مدرس یا زبان آموز برگزار می شود. این روش از نظر هزینه معقول نیست و از لحاظ یادگیری هم تضمین خاصی وجود ندارد. از نظر زمانی نیز این روش مشکلات متعددی دارد. برای مثال شما باید تایم خود را با همان تایمی که مدرس تنظیم میکند، تنظیم کنید.

روش خصوصی چی آیا می تواند جز یکی ازبهترین روش یادگیری زبان انگلیسی باشد یا نه؟

روش آنلاین

معرفی بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

این مورد از نظر هزینه با صرفه تر است و شما میتوانید از آموزش های آن در هر زمان که خواستید استفاده کنید. بنابراین یکی از مزایای آن این است که انگیزه شما برای شرکت در کلاس بالا خواهد بود صد در صد بازدهی بالایی خواهد داشت.

در آموزش آنلاین، شما نیازی به هزینه برای کتاب و منابع ندارید؛ زیرا استاد یا جزوه ای در اختیار شما قرار می دهد یا فایل پی دی اف کتاب را می توانید از بستر مورد نظر دانلود کنید.

آیا روش آنلاین می تواند بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی باشید یا نه؟

معرفی بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری از طریق اپلیکیشن

روش یادگیری زبان انگلیسی

رسیدیم به یکی از مدرنترین روش های آموزش زبان انگلیسی، این روش می تواند در یادگیری زبان انگلیسی بسیار موثر باشد. چراکه هم در زمان و هم در هزینه بسیار با صرفه می باشد.

اما کدام اپلیکیشن می تواند در یادگیری زبان شما موثر باشد.

پیشنهاد ما این است که برای انتخاب بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی لینگوجو استفاده کنید.

در این اپلیکیشن از آموزش گرامر گرفته تا مکالمه زبان انگلیسی که می توانید با تهیه اشتراک به همه آنها دسترسی داشته باشید.

چرا اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی لینگوجو

مجموعه آموزش زبان انگلیسی لینگوجو با تجربه بالا در زمینه تولید محتوای آموزش زبان انگلیسی و همینطور با در دست داشتن اساتید و پرسنل مجرب، کارآزموده و جوان بستری را فراهم کرده که زبان آموزان در کمترین زمان و با بهترین کیفیت محتوایی یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنند.

مزایای اپلیکیشن لینگوجو

معرفی بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

مهمترین و بارزترین تفاوت اپلیکیشن لینگوجو با سایر اپلیکیشن ها، محتوای ویدیویی و بکارگیری هوش مصنوعی برای یادگیری بهتر و دقیق تر زبان است.

  • تعیین سطح رایگان
  • یادگیری تمامی سطوح از صفر تا صد
  • یادگیری تمامی مهارت های اصلی
  • یادگیری نکات فرعی زبان
  • یادگیری تمامی لغات ضروری برای تمامی آزمون های بین المللی
  • آموزش ویژه IELTS، TOEFL، GRE، PTE
  • تثبیت فرایند یادگیری با استفاده از آزمون چهارگزینه ای
  • امکان ارتباط مستقیم با اساتید
  • امکان درج تیکت برای سوالات درسی
  • پشتیبانی همه روزه
  • هزینه بسیار کمتر نسبت به سایر منابع

همچنین لینگوجو می توانید از آموزش گرامر زبان انگلیسی بهره مند شوید.

حالا ممکن است به این نتیجه برسید که روش آموزش از طریق اپلیکیشن می تواند بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی باشد یا نه؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *