بهترین باتری گوشیهای هوشمند در سال 2018

ارسال شده توسط: حسین درویشی Comments: 0

بهترین باتری گوشیهای هوشمند در سال 2018

در این قسمت با بهترین باتری گوشیهای هوشمند آشنا خواهید شد که هرکدام از آنها نیز دارای یک امتیاز هستند در ادامه با ما همراه باشید

اگر از موبایل های با ظرفیت بالا خوشتان می آید باید با مشخصات آن اطلاع داشته باشید اما این تنها ملاک خوب بودن یک گوشی هوشمند را تضمین نمی کند بلکه شما باید صفحه نمایش، پردازنده، حافظه رم، دوربین و نرم افزار و سایر موارد آن را در نظر بگیرید

اما تست قدرت باتری های هوشمند خوش یک مقوله دشوار محسوب می شود که به عقیده برخی از کارشناسان میزان دوام باتری گوشی ها نیز در نحوه استفاده از آن نیز تاثیر فراوانی دارد. به فرض مثال شما در یک گوشی با صفحه نمایش OLED هر پیکسل در مصرف باتری تاثیر گذار است در این نوع صفحه نمایش ها تصاویری با پس زمینه روشن و سفید دارند درصد بیشتر از شارژ باتری را نسبت به تصاویری که رنگ پس زمینه تیره دارند کاهش می دهد.

بهترین گوشی های هوشمند از نظر باتری
بهترین گوشی های هوشمند از لحاظ باتری

 

بهترین باتری گوشیهای هوشمند

هوآوی میت 20

در بررسی های انجام شده مشخص شد که هوآوی میت 20 دارای از ظرفیت باتری بالایی برخوردار است و این گوشی در مدت زمان 14 ساعت و 26 دقیقه توانسته شارژ خود را نگه دارد. عمر باتری این گوشی 50 درصد بیشتر از سایر پرچمداران تخمین زده شد که کاربران می توانند تا 2 روز نیز در استفاده از باتری این گوشی حساب باز کنند.

این گوشی از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و در درون جعبه خود نیز سوپر شارژ هوآوی را به همراه دارد.

بهترین باتری گوشی هوشمند هوآوی میت 20

ظرفیت باتری آیفون 10 ایکس آر

درست است که عمر باتری اپل آیفون 10 ایکس آر به عمر باتری هوآوی میت 10 نمی رسد اما این دلیلی نمی شود که باتری این گوشی ضعیف است بلکه این گوشی توانسته از میان سایر پرچمداران اندرویدی رتیه چهارم را بخود اختصاص دهد باتری این گوشی توانسته با 10 ساعت 1 دقیقه زیر فشار دوام بیاورد که کاربران پر مصرف می توانند روی آن حساب باز کنند هرچند که توانسته مشتریان پر مصرف خود را راضی نگه دارد و درصورتی که استفاده پرمصرفی نداشته باشید می توانید تا 2 روز روی آن حساب باز کنید.

بهترین باتری گوشی های هوشمند اپل آیفون ایکس آر

این گوشی های هوشمند بادوام ترین باتری را به خود اختصاص داده اند که در صورت انتخاب این یک گوشی با دوام باتری بالا می توانید از این مقاله استفاده کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *